AutoDesktop CRM

det nødvendige værktøj til bilsælgeren

Gå aldrig mere glip af et bilsalg

AutoDesktop et moderne værktøj til at organisere ikke alene dine biler, men også dine kunder.

Med den professionelle CRM-udvidelse er det let at holde styr på alle faser i et salg til alle kunder og alle henvendelser. Det betyder, du aldrig misser en chance for et bilsalg og derfor sælger mere.

 CRM-systemet giver jer tryghed og gennemsigtighed og letter mange af de administrative udfordringer, du som bilhandler oplever i hverdagen.

Eksempel:

En sælger sætter en prøvekørsel i gang via den tilhørende app. Alle data overføres automatisk til AutoDesktop i en aktivitet, som sælgeren skal følge op på inden en bestemt dato. Datoen er automatisk overført til sælgerens outlook-kalender og popper op i sælgerens mobil, som en reminder. Samtidigt registreres prøvekørsel i statistikkerne, så man kan følge leadet til dørs – endte det med et salg?

CRM

CRM er en essentiel del af Premiumpakken af AutoDesktop. Det sikrer dig det fulde udbytte af din investering i markedsføring, hjemmeside og kampagner. Du mister aldrig en kunde igen.

Fordele ved CRM

Ingen bliver glemt

Salgs- og kundeopfølgning, der sikrer, at ingen bliver glemt.

 

Indbygget salgsproces

Indbygget salgsproces, der hjælper jer til at tage stilling til, hvad det næste skridt med kunden skal være.

Giver overblik

Viser dine konverteringer: Få overblik over, hvor mange prøvekørsler, der fører til tilbud og herefter til salg. 

 

Følg aktivitetsniveauet

Du får et generelt overblik over aktivitetsniveauet på alle sælgere og afdelinger.

 

Tilkobl Power-BI

Mulighed for at tilkøbe BI-system, der kan lave detaljeret statistik til gavn for bilsalget.

Hvorfor skal du have CRM gennem AutoDesktop?

  • Du får fulgt op på dine kunder
  • Ingen små gule Post-it, der bliver væk
  • Overblik over dine opgaver og kunder
  • Leadgenerering til dig selv
  • Øget kundetilfredshed
  • Mersalg!

 

 

Et flow af mersalg

Sådan hjælper flow dig til mersalg:

CRM-modulet er opdelt i aktiviteter. Når sælgeren er færdig med en aktivitet i sit salgsflow, startes den næste automatisk. På den måde styres hver eneste sag i mål og ingen potentielle kunder tabes på gulvet.

Selv en opfølgning et år efter et salg, kan automatisk være en del af butikkens salgsflow. Er kunden først i jeres butik, bliver de aldrig sluppet!

Et flow af leads

Unik lead-styring giver mersalg

Med CRM-modulet har du styr på leads fra jeres hjemmeside, prøvekørsler, butiksbesøg, opfølgning på allerede kendte kunder, mailhenvendelser og andre kilder.

Eks: En potentiel kunde har fået en byttepris på sin bil via jeres hjemmeside. I får oplysninger om bilmærke, model, navn, mail, tlf.nr., postnummer og viden om byttebilen overført automatisk og aktiviteten sendes til fælleskøen, hvor sælgerne kan nuppe den.

Der er en plan

Alt omkring kunder og biler samles på en overskuelig måde i CRM-modulet, så det er let for sælgeren at planlægge og få overblik over arbejdsdagen. Aktiviteter kan listes i en fælleskø, som alle sælgere kan byde ind på eller leads kan sendes direkte til de enkelte sælgere.

Alt dette kan du med CRM

  • Arbejde i salgsprocessen
  • Booke prøvekørsler frem i tiden
  • Holde orden i jeres aktivitetsliste
  • Lægge aftaler i din kollegas kalender
  • Se, hvilke aftaler din kollega har
  • Lave jeres egne leads
    – fremtidig opfølgning på kunder, I netop har solgt en bil til.

 

 

 

 

 

 

 

Desuden får du også:

  • Dokumenthåndtering
    Slutsedler, prøvekørsler, prisskilte osv. er med i CRM-pakken.
  • Overblik over forretningen
    Du ved præcist, hvordan det går med forretningen. Med CRM-pakken har du det fulde overblik over, hvilken konverteringsrate, du har på dine kunder.

    Dette kan udvides med en Power BI-pakke, hvor du får detajeret data præsenteret i et visuelt overblik, som du selv kan skræddersy til forretningens behov. Læs mere Power BI her.

  • Endnu mere bonus:
    Avancerede features din bogholder vil elske:

    Kundedatabasen er fuldt integreret med DMS-systemer som Dracar+ og AutoVision. Det betyder at jeres bogholderi får alle oplysninger automatisk – slut med dobbeltindtastninger.

Sådan kommer du i gang

Det er let. Du skal blot kontakte vores support, så kan de hjælpe dig i gang. 

CRM koster kun 1000 kroner pr. mdr. pr. afdeling og kan tilkøbes Premiumpakken af AutoDesktop. Det sikrer dig det fulde udbytte af din investering i markedsføring, hjemmeside og kampagner. Du mister aldrig en kunde igen.

Interesseret i at høre mere eller vil du bestille?

Uanset om du ønsker at høre mere eller bare komme igang med en af vores løsninger, så tøv ikke med at kontakte os.
Vi besvarer henvendelser hurtigst muligt.