Driftsstatus

Planlagte og akutte driftsforstyrrelser

Her finder du information om aktuelle driftsforstyrrelser

18-11-2021, kl. 11:00

LØST: Problemer med Nordania i AutoDesktop

Løsningen i AutoDesktop virker nu igen.

17-11-2021, kl. 14:55

Problemer med Nordania i AutoDesktop

Der er i øjeblikket ingen kontakt til Nordania igennem AutoDesktop. Der kan derfor hverken printes finansieringsdokumenter eller laves nye beregninger.

Nordania arbejder på at løse udfordringerne.

01-11-2021, kl. 09:30

EasyBooking kører igen

EasyBooking virker nu igen på din hjemmeside.
Vi er i dialog med KeyLoop om, hvad problemerne skyldtes og vil undersøge, hvad vi kan gøre, for at undgå lignende nedbrud igen. 

Keyloop beklager mange gange de gener, som nedbruddet er skyld i.

29-10-2021, kl. 11:00

Problemer med Keyloops systemer påvirker EasyBooking

Keyloop melder, at de fortsat er i gang med fejlsøgning på deres systemer.
Dette betyder, at det stadig ikke er muligt at benytte EasyBooking.

Keyloop kan pt. ikke give os en ETA på, hvornår problemet forventes løst.
Vi afventer ny status fra Keyloop og skriver ud, så snart der er nyt i sagen.

Vi beklager mange gange de gener, som nedbruddet er skyld i.

28-10-2021, kl. 13:00

Problemer med EasyBooking
Vi oplever i øjeblikket problemer med forbindelsen til Keyloops systemer, hvilket påvirker alle vores kunder med EasyBooking.
Vi er på sagen sammen med Keyloop.

28-09-2021, kl. 11:25

LØST – Problemer med telefon i supporten

Telefonsystemet ser nu ud til at fungere som det skal igen.

28-09-2021, kl. 10:00

Problemer med telefon i supporten

Det er desværre ikke muligt at ringe til vores support i øjeblikket, da systemet er nede.

Vi håber meget at det snart kommer op at køre igen og ellers kan vi fortsat kontaktes på support@autoit.dk.

 

22-09-2021, kl. 10:35

LØST – Fortsat problemer med Jyffi integrationen

Problemerne i integrationen mellem AutoDesktop og Jyffi er løst her til morgen og det lader til at køre helt stabilt igen.

Vi beklager selvfølgelig de udfordringer det har givet i en travl arbejdsdag.

 

21-09-2021, kl. 15:35

Fortsat problemer med Jyffi integrationen

Der er fortsat problemer med integrationen mellem AutoDesktop og Jyffi.

Vi har udgivet en ny version af AutoDesktop, som giver en sigende fejlbesked når kommunikationen fejler, og ellers er det fortsat at forsøge igen indtil man kommer igennem.

Der arbejdes på højtryk både os og Jyffi for at løse problemet.

 

21-09-2021, kl. 09:15

Delvist løst – Problemer med generel hastighed i AutoDesktop

Efter vi lavede nogle opdateringer på vores AutoDesktop server i går aftes, virker programmet igen til at være tilbage til normal hastighed.

Dog forekommer der fortsat fejl på Jyffi-integrationen som vi fortsat arbejder på at løse i samarbejde med Jyffi. Hvis fejlen opstår når der trykkes på “gå til Jyffi”, så bør det virke hvis man forsøger et par gange mere, indtil der kommer hul igennem.

Vi beklager selvfølgelig de udfordringer i oplever.

 

20-09-2021, kl. 15:00

Problemer med generel hastighed i AutoDesktop

Vi oplever desværre at AutoDesktop kører ualmindeligt langsomt i dag. Vi laver en række ændringer i vores system i aften, som vi forventer forbedrer hastigheden i programmet.

Samtidigt er der en del brugere der oplever fejl med Jyffi-integrationen. Vi forventer at dette problem har direkte relation til hastighedsproblemerne i AutoDesktop og regner derfor med at det bliver løst samtidigt.

Vi beklager selvfølgelig de udfordringer i oplever.

 

15-09-2021, kl. 10:30

LØST – Problemer med hastighed i AutoDesktop

Der er kommet ro på vores servere igen og vi forventer at driften er tilbage til normal tilstand igen. For at imødekomme den stigende aktivitet på vores servere, vil vi i nærmeste fremtid implementere nogle optimeringer på vores servere, som vil være med til at fremtidssikre vores systemer.

Vi beklager selvfølgelig de udfald der har været de sidste par dage.

 

13-09-2021, kl. 15:30

Problemer med hastighed i AutoDesktop

Vi har oplevet at serveren til AutoDesktop har været ekstraordinært belastet i dag, hvilket påvirker den generelle hastighed i AutoDesktop. Vi arbejder på at lokalisere årsagen og få problemet løst hurtigt muligt.

Vi beklager mange gange de gener, som fejlen har været skyld i.

09-09-2021, kl. 14:00

Problemer med kalenderen i EasyBooking.

Vi har erfaret, at vi siden mandag klokken 14:00 desværre har haft en fejl på kalenderen i EasyBooking.

Fejlen betød, at der blev booket en anden dato i din værkstedskalender end den, kunden har booket på hjemmesiden. I den bekræftelse som kunden har modtaget, fremgår dog samme dato og tidspunkt, som i din værkstedskalender. Har kunden ikke læst bekræftelsen, vil de møde op på en forkert dato.

Fejlen er løst nu, men vi anbefaler, at du gennemgår de bookinger, I har haft siden mandag, så ingen kunder kommer til at køre forgæves til jeres værksted.

Vi beklager mange gange de gener, som fejlen har været skyld i.

08-09-2021, kl. 10:00

LØST: Problemer med udstyr i AutoDesktop

Vi har nu fået løst de problemer, der har været den sidste uges tid i forhold til udstyr i AutoDesktop.

Løste fejl:

1) Udstyr på prisskilte til brugte biler – løst.

 2) Udstyr bliver sat i alfabetisk orden – løst

Der vil være enkelte køretøjer, hvor vi ikke har kunne sortere udstyret, som det stod oprindeligt. I disse tilfælde vil det udstyr stå til sidst på listen over valgt udstyr på den pågældende bil.
Det er udelukkende udstyr, som I selv har oprettet, der ikke nødvendigvis står korrekt. Vi anbefaler derfor at gennemgå annoncer, hvor der er benyttet udstyr, som I selv har oprettet, og redigere rækkefølgen på udstyret.

3) Fejl på udstyr i AutoDesktop-appen – løst
Vi har udgivet en ny version af AutoDesktop-appen i går eftermiddags. Den ligger klar til download nu i Google Play og i App Store.

Hvorfor har der været fejl?
De fejl, der er været på udstyr den seneste uges tid, skyldes en større opdatering i AutoDesktop, hvor vi bl.a. har forbedret måden udstyr behandles og bruges, både i AutoDesktop men også ved overførsel til annoncer og forhandler-hjemmesider. 
Denne opdatering er blandet andet en del af en større omskrivning af AutoDesktop og klargøring til AutoDesktop 2.0.

Vi beklager meget de gener, som opdateringen medførte.
Skulle du meget mod forventning stadig opleve problemer med udstyr, så kontakt vores support.

06-09-2021, kl. 13:00

Status: Fortsat problemer med udstyr på prisskilte til brugte biler

Vi oplever stadig problemer med udstyr på prisskilte til brugte biler. Fejlen betyder, at prisskilte på udvalgte biler kan vise forkert udstyr. Fejlen påvirker prisskilte printet efter klokken 20:00 mandag den 31. august 2021.

Derudover er der også flere, der har indberettet, at udstyr ved en fejl bliver sat i alfabetisk orden

Vær opmærksom på at fejlen også påvirker app’en, hvor tilføjet udstyr ikke overføres til AutoDesktop.  

Vores udviklere er i fuld gang med at rette begge fejl, som stikker dybere end først antaget. Vi forventer, at rettelserne når at blive klar onsdag morgen. 

Sådan kommer du videre
Oplever du fejlen med forkert eller mangelfuldt udstyr på prisskilte, kan du komme videre ved at tilføje et stykke udstyr, trykke gem – og fjerne udstyret igen og trykke gem. På denne måde bliver udstyret på prisskiltet opdateret. Herefter kan du printe det korrekte prisskilt.

01-09-2021, kl. 15:00

Status: Problemer med udstyr på prisskilte til brugte biler

Vi skrev ud i går, at vi oplever problemer med udstyr på prisskilte til brugte biler. Fejlen betyder, at prisskilte på udvalgte biler kan vise forkert udstyr. Fejlen påvirker prisskilte printet efter klokken 20:00 mandag den 31. august 2021.

Derudover er der også flere, der har indberettet, at udstyr ved en fejl bliver sat i alfabetisk orden. 

Vores udviklere er i fuld gang med at rette begge fejl, men det tager beklageligvis længere tid end først antaget. Vi forventer, at rettelserne er klar mandag morgen, hvor en ny, opdateret version af AutoDesktop vil ligge klar.

Sådan kommer du videre
Oplever du fejlen med forkert eller mangelfuldt udstyr på prisskilte, kan du komme videre ved at tilføje et stykke udstyr, trykke gem – og fjerne udstyret igen og trykke gem. På denne måde bliver udstyret på prisskiltet opdateret. Herefter kan du printe det korrekte prisskilt.

01-09-2021, kl. 15:00

Problemer med udstyr på prisskilte til brugte biler

Vi oplever i øjeblikket problemer med udstyr på prisskilte til brugte biler.

Fejlen betyder, at prisskiltene på udvalgte biler kan mangle-  eller vise forkert udstyr.
Fejlen påvirker prisskilte printet efter klokken 20:00 mandag d. 31. august 2021.

Oplever du denne fejl, kan du komme videre ved at tilføje et stykke udstyr, trykke gem – og fjerne udstyret igen og trykke gem igen. Herefter kan du printe det korrekte prisskilt.

Vores udviklere arbejder på højtryk for at få løst fejlen.
Vi forventer, at fejlen er løst senest i morgen eftermiddag. 

Vi skriver ud igen, så snart der er nyt i sagen.

29-10-2021, kl. 11:00

Problemer med Keyloops systemer påvirker EasyBooking

Keyloop melder, at de fortsat er i gang med fejlsøgning på deres systemer.
Dette betyder, at det stadig ikke er muligt at benytte EasyBooking.

Keyloop kan pt. ikke give os en ETA på, hvornår problemet forventes løst.
Vi afventer ny status fra Keyloop og skriver ud, så snart der er nyt i sagen.

Vi beklager mange gange de gener, som nedbruddet er skyld i.

29-10-2021, kl. 11:00

Problemer med Keyloops systemer påvirker EasyBooking

Keyloop melder, at de fortsat er i gang med fejlsøgning på deres systemer.
Dette betyder, at det stadig ikke er muligt at benytte EasyBooking.

Keyloop kan pt. ikke give os en ETA på, hvornår problemet forventes løst.
Vi afventer ny status fra Keyloop og skriver ud, så snart der er nyt i sagen.

Vi beklager mange gange de gener, som nedbruddet er skyld i.

28-10-2021, kl. 13:00

Problemer med EasyBooking
Vi oplever i øjeblikket problemer med forbindelsen til Keyloops systemer, hvilket påvirker alle vores kunder med EasyBooking.
Vi er på sagen sammen med Keyloop.

28-09-2021, kl. 11:25

LØST – Problemer med telefon i supporten

Telefonsystemet ser nu ud til at fungere som det skal igen.

28-09-2021, kl. 10:00

Problemer med telefon i supporten

Det er desværre ikke muligt at ringe til vores support i øjeblikket, da systemet er nede.

Vi håber meget at det snart kommer op at køre igen og ellers kan vi fortsat kontaktes på support@autoit.dk.

 

22-09-2021, kl. 10:35

LØST – Fortsat problemer med Jyffi integrationen

Problemerne i integrationen mellem AutoDesktop og Jyffi er løst her til morgen og det lader til at køre helt stabilt igen.

Vi beklager selvfølgelig de udfordringer det har givet i en travl arbejdsdag.

 

21-09-2021, kl. 15:35

Fortsat problemer med Jyffi integrationen

Der er fortsat problemer med integrationen mellem AutoDesktop og Jyffi.

Vi har udgivet en ny version af AutoDesktop, som giver en sigende fejlbesked når kommunikationen fejler, og ellers er det fortsat at forsøge igen indtil man kommer igennem.

Der arbejdes på højtryk både os og Jyffi for at løse problemet.

 

21-09-2021, kl. 09:15

Delvist løst – Problemer med generel hastighed i AutoDesktop

Efter vi lavede nogle opdateringer på vores AutoDesktop server i går aftes, virker programmet igen til at være tilbage til normal hastighed.

Dog forekommer der fortsat fejl på Jyffi-integrationen som vi fortsat arbejder på at løse i samarbejde med Jyffi. Hvis fejlen opstår når der trykkes på “gå til Jyffi”, så bør det virke hvis man forsøger et par gange mere, indtil der kommer hul igennem.

Vi beklager selvfølgelig de udfordringer i oplever.

 

20-09-2021, kl. 15:00

Problemer med generel hastighed i AutoDesktop

Vi oplever desværre at AutoDesktop kører ualmindeligt langsomt i dag. Vi laver en række ændringer i vores system i aften, som vi forventer forbedrer hastigheden i programmet.

Samtidigt er der en del brugere der oplever fejl med Jyffi-integrationen. Vi forventer at dette problem har direkte relation til hastighedsproblemerne i AutoDesktop og regner derfor med at det bliver løst samtidigt.

Vi beklager selvfølgelig de udfordringer i oplever.

 

15-09-2021, kl. 10:30

LØST – Problemer med hastighed i AutoDesktop

Der er kommet ro på vores servere igen og vi forventer at driften er tilbage til normal tilstand igen. For at imødekomme den stigende aktivitet på vores servere, vil vi i nærmeste fremtid implementere nogle optimeringer på vores servere, som vil være med til at fremtidssikre vores systemer.

Vi beklager selvfølgelig de udfald der har været de sidste par dage.

 

13-09-2021, kl. 15:30

Problemer med hastighed i AutoDesktop

Vi har oplevet at serveren til AutoDesktop har været ekstraordinært belastet i dag, hvilket påvirker den generelle hastighed i AutoDesktop. Vi arbejder på at lokalisere årsagen og få problemet løst hurtigt muligt.

Vi beklager mange gange de gener, som fejlen har været skyld i.

09-09-2021, kl. 14:00

Problemer med kalenderen i EasyBooking.

Vi har erfaret, at vi siden mandag klokken 14:00 desværre har haft en fejl på kalenderen i EasyBooking.

Fejlen betød, at der blev booket en anden dato i din værkstedskalender end den, kunden har booket på hjemmesiden. I den bekræftelse som kunden har modtaget, fremgår dog samme dato og tidspunkt, som i din værkstedskalender. Har kunden ikke læst bekræftelsen, vil de møde op på en forkert dato.

Fejlen er løst nu, men vi anbefaler, at du gennemgår de bookinger, I har haft siden mandag, så ingen kunder kommer til at køre forgæves til jeres værksted.

Vi beklager mange gange de gener, som fejlen har været skyld i.

08-09-2021, kl. 10:00

LØST: Problemer med udstyr i AutoDesktop

Vi har nu fået løst de problemer, der har været den sidste uges tid i forhold til udstyr i AutoDesktop.

Løste fejl:

1) Udstyr på prisskilte til brugte biler – løst.

 2) Udstyr bliver sat i alfabetisk orden – løst

Der vil være enkelte køretøjer, hvor vi ikke har kunne sortere udstyret, som det stod oprindeligt. I disse tilfælde vil det udstyr stå til sidst på listen over valgt udstyr på den pågældende bil.
Det er udelukkende udstyr, som I selv har oprettet, der ikke nødvendigvis står korrekt. Vi anbefaler derfor at gennemgå annoncer, hvor der er benyttet udstyr, som I selv har oprettet, og redigere rækkefølgen på udstyret.

3) Fejl på udstyr i AutoDesktop-appen – løst
Vi har udgivet en ny version af AutoDesktop-appen i går eftermiddags. Den ligger klar til download nu i Google Play og i App Store.

Hvorfor har der været fejl?
De fejl, der er været på udstyr den seneste uges tid, skyldes en større opdatering i AutoDesktop, hvor vi bl.a. har forbedret måden udstyr behandles og bruges, både i AutoDesktop men også ved overførsel til annoncer og forhandler-hjemmesider. 
Denne opdatering er blandet andet en del af en større omskrivning af AutoDesktop og klargøring til AutoDesktop 2.0.

Vi beklager meget de gener, som opdateringen medførte.
Skulle du meget mod forventning stadig opleve problemer med udstyr, så kontakt vores support.

06-09-2021, kl. 13:00

Status: Fortsat problemer med udstyr på prisskilte til brugte biler

Vi oplever stadig problemer med udstyr på prisskilte til brugte biler. Fejlen betyder, at prisskilte på udvalgte biler kan vise forkert udstyr. Fejlen påvirker prisskilte printet efter klokken 20:00 mandag den 31. august 2021.

Derudover er der også flere, der har indberettet, at udstyr ved en fejl bliver sat i alfabetisk orden

Vær opmærksom på at fejlen også påvirker app’en, hvor tilføjet udstyr ikke overføres til AutoDesktop.  

Vores udviklere er i fuld gang med at rette begge fejl, som stikker dybere end først antaget. Vi forventer, at rettelserne når at blive klar onsdag morgen. 

Sådan kommer du videre
Oplever du fejlen med forkert eller mangelfuldt udstyr på prisskilte, kan du komme videre ved at tilføje et stykke udstyr, trykke gem – og fjerne udstyret igen og trykke gem. På denne måde bliver udstyret på prisskiltet opdateret. Herefter kan du printe det korrekte prisskilt.

01-09-2021, kl. 15:00

Status: Problemer med udstyr på prisskilte til brugte biler

Vi skrev ud i går, at vi oplever problemer med udstyr på prisskilte til brugte biler. Fejlen betyder, at prisskilte på udvalgte biler kan vise forkert udstyr. Fejlen påvirker prisskilte printet efter klokken 20:00 mandag den 31. august 2021.

Derudover er der også flere, der har indberettet, at udstyr ved en fejl bliver sat i alfabetisk orden. 

Vores udviklere er i fuld gang med at rette begge fejl, men det tager beklageligvis længere tid end først antaget. Vi forventer, at rettelserne er klar mandag morgen, hvor en ny, opdateret version af AutoDesktop vil ligge klar.

Sådan kommer du videre
Oplever du fejlen med forkert eller mangelfuldt udstyr på prisskilte, kan du komme videre ved at tilføje et stykke udstyr, trykke gem – og fjerne udstyret igen og trykke gem. På denne måde bliver udstyret på prisskiltet opdateret. Herefter kan du printe det korrekte prisskilt.

01-09-2021, kl. 15:00

Problemer med udstyr på prisskilte til brugte biler

Vi oplever i øjeblikket problemer med udstyr på prisskilte til brugte biler.

Fejlen betyder, at prisskiltene på udvalgte biler kan mangle-  eller vise forkert udstyr.
Fejlen påvirker prisskilte printet efter klokken 20:00 mandag d. 31. august 2021.

Oplever du denne fejl, kan du komme videre ved at tilføje et stykke udstyr, trykke gem – og fjerne udstyret igen og trykke gem igen. Herefter kan du printe det korrekte prisskilt.

Vores udviklere arbejder på højtryk for at få løst fejlen.
Vi forventer, at fejlen er løst senest i morgen eftermiddag. 

Vi skriver ud igen, så snart der er nyt i sagen.

Oplever du driftsforstyrrelser?

Oplever du driftsforstyrrelser er du velkommen til at kontakte vores support via formularen nedenfor eller kontakte os på 88826062.