Driftsstatus

Planlagte og akutte driftsforstyrrelser

Her finder du information om aktuelle driftsforstyrrelser

22-02-2024, kl. 10:50

LØST: AutoDesktop kan fryse ved opstart

Vi udgav en går en rettelse til AutoDesktop, som løste problemet.

Løsningen har nu været testet i tilpas lang tid til at vi er sikre på at det er løst.

Vi beklager det ekstra tidsforbrug denne fejl har medført.

 

20-02-2024, kl. 11:05

AutoDesktop kan fryse ved opstart

Vi oplever desværre i øjeblikket at nogle brugere har problemer med at start AutoDesktop op.
Den “fryser” typisk mens der nederst i AutoDesktop står “Aktiviteter hentet…” eller “Køretøjer hentet…”

Løsningen på kort sigt, vil være at nulstille din AutoDesktop cache.
Tryk på “Hjælp” og “Nulstil cache”. AutoDesktop vil herefter lukke ned. Åben det igen herefter.

Vi arbejder på at finde årsagen til fejlen og rette den hurtigst muligt.

Vi beklager det ekstra tidsforbrug dette medfører.

 

08-02-2024, kl. 14:25

Ustabilitet på EasyBooking

EasyBooking kører igen ustabilt hvis man har integration til Dracar. Vi er i dialog med Keyloop omkring en løsning.

Vi beklager selvfølgelig udfordringerne.

 

08-02-2024, kl. 13:35

LØST: Ustabilitet på EasyBooking

EasyBooking kører nu igen hos alle brugerne.

Vi beklager selvfølgelig udfordringerne, som har været i dag.

 

08-02-2024, kl. 13:20

Ustabilitet på EasyBooking

Vi oplever desværre i øjeblikket at Easybooking kører ustabilt og har lange svartider.

Der arbejdes på at få driften stabiliseret igen, hurtigst muligt.

Vi beklager selvfølgelig udfordringerne.

 

02-01-2024, kl. 15:55

LØST: Udfordringer med hastighed i AutoDesktop

AutoDesktop kører nu igen stabilt og vi har den sidste time overvåget nøje, for at sikre, der ikke er opstår lange svartider igen.

Vi beklager selvfølgelig udfordringerne, som har været i dag.

 

02-01-2024, kl. 13:55

Udfordringer med hastighed i AutoDesktop

AutoDesktop er desværre ramt af lange svartider. Vi er igang med at undersøge det nærmere, og håber snart at driften er almindelig igen.

Vi beklager meget de gener det medfører.

 

28-11-2023, kl. 09:35

LØST: Problemer med Mini BI

Mini BI fungerer nu igen via AutoDesktop.

Beklager de udfordringer, det måtte have medført. 

27-11-2023, kl. 17:00

Problemer med Mini BI

Vi oplever i desværre i øjeblikket at Mini BI i AutoDesktop ikke virker.

Der arbejdes på en løsning og håber snart det kommer op at køre igen.

 

03-11-2023, kl. 10:40

LØST: Problemer med åbning af eksisterende nybilstilbud

Udfordringerne med AutoDesktop er løst og driften er stabil igen.

 Vi beklager de gener det har medført og ønsker en god weekend!

03-11-2023, kl. 09:10

Problemer med åbning af eksisterende nybilstilbud

Brugerne af AutoDesktop bliver i øjeblikket mødt af en fejlbesked, hvis der åbnes et eksisterende nybilstilbud, som indeholder udstyr.

Vi har lavet en rettelse, som vi er ved at rulle ud i vores databaser. Tilbuddene vil derfor løbende blive tilgængelig igen og de sidste bør være tilgængelige inden for den næste time.

Det er ikke nødvendigt at genstarte AutoDesktop, før det virker igen.

Vi beklager meget ulejligheden. 

29-09-2023, kl. 16:00

LØST: Nyoprettede aktiviteter kan forsvinde fra AutoDesktop

Det er nu igen muligt at oprette aktiviteter, uden at opleve fejl, og vi har ligeledes genskabt de aktiviteter, som var forsvundet.

Genstart AutoDesktop for at opdatere til den nyeste version.

Rigtig god weekend!

28-09-2023, kl. 14:35

Nyoprettede aktiviteter kan forsvinde fra AutoDesktop

Der er desværre enkelte brugere, som oplever, at når en ny kontaktaktivitet oprettes, så forsvinder den fra AutoDesktop Dashboard.

Vi arbejder på at løse fejlen og sørger samtidigt for, at alle forsvinde aktiviteter, vil blive genskabt og komme retur til Dashboardet.

Vi beklager selvfølgelig meget de gener det har medfører.

15-09-2023, kl. 13:25

LØST: Periodisk ustabilitet i AutoDesktop

Vi har rullet en række ændringer ud i vores databaser, som har fået AutoDesktop til at køre meget mere stabilt. Der vil fortsat være skærpet overvågning af programmet, så vi sikrer os at det fortsat kører stabilt. Dog anser vi udfordringerne for at være løst.

Vi beklager selvfølgelig meget de gener det medfører i de dage hvor optimeringerne har fundet sted.

13-09-2023, kl. 09:45

Periodisk ustabilitet i AutoDesktop

Der foregår i øjeblikket en optimering af vores databaser til AutoDesktop. Det kan desværre give nogle kortvarige udsving i stabiliteten i AutoDesktop, mens det står på.

Vi gør alt hvad vi kan for at det skal påvirke brugerne mindst muligt og vi forventer at de sidste optimeringer er afsluttet ved ugens udgang.

Når optimeringer er færdigudrullet vil vi igen opdatere driftssiden.

Vi beklager selvfølgelig meget de gener det medfører i dagligdagen.

29-08-2023, kl. 07:45

LØST: “Opret”-knap ikke trykbar ved dublettjek

Knappen virker nu igen efter hensigten.

Vi beklager de gener det har medført! 

24-08-2023, kl. 16:20

“Opret”-knap ikke trykbar ved dublettjek

Vi oplever desværre i øjeblikket at “Opret”-knappen ikke altid er trykbar under dublettjekket.

Det er dog muligt at gøre knappen trykbar blot ved at stille sig på et felt (fx Fornavn) og fx lave et mellemrum.

Vi forventer at en løsning på dette problem vil blive rette i en udgivelse mandag. 

24-08-2023, kl. 15:30

LØST: Problemer med at overføre Mercedes-køretøjer fra AutoDesktop til Dracar

Det er nu muligt igen at oprette/afslutte biler/tilbud fra AutoDesktop mod Dracar, hvor en Mercedes indgår.

Vi beklager meget de gener det har medført.

24-08-2023, kl. 10:45

Problemer med at overføre Mercedes-køretøjer fra AutoDesktop til Dracar

Ved oprettelse af brugt Mercedes på billisten eller i forbindelse med afslutning af tilbud, hvor en Mercedes står som byttebil eller i rent indkøb, er der opstået en fejl, så det ikke er muligt at tilføje “Modellinie”.

Tilbuddet kan derfor ikke afsluttes eller køretøjet oprettes på Billisten i AutoDesktop.

Vores udviklere arbejder på at løse fejlen, og vi forventer det snart er kørende igen.

Vi beklager ulejligheden.

Oplever du driftsforstyrrelser?

Oplever du driftsforstyrrelser er du velkommen til at kontakte vores support via formularen nedenfor eller kontakte os på 88826260.