Driftsstatus

Planlagte og akutte driftsforstyrrelser

Her finder du information om aktuelle driftsforstyrrelser

09-03-2023, kl. 15:25

LØST: Problemer Toyota nybilstilbud, som har fået en ny prisanmeldelse tilknyttet i AutoDesktop.

Genstart AutoDesktop for at opdatere til nyeste version.

Hvis AutoDesktop køres via Keyloops fjernskrivebord-miljø vil opdateringen være ude kl. 16 og AutoDesktop kan genstartes herefter.

Vi beklager de gener, som fejlen har være skyld i.

09-03-2023, kl. 11:25

Problemer Toyota nybilstilbud, som har fået en ny prisanmeldelse tilknyttet i AutoDesktop.

Problemet består i, at priserne i beregningen ikke bliver vist. Dette gælder udelukkende på nye Toyota.

Dette medfører samtidigt, at det ikke er muligt at printe dokumenter som slutsedler og DMR-blanketter mv. fra disse tilbud.
Hvis du printer, får du en fejlmeddelelse.

Det er muligt at oprettet nye tilbud uden problemer, og at åbne og printe fra tidligere oprettede nybilstilbud, hvor prisanmeldelsen ikke er ændret efter oprettelsen af tilbud.

Vi arbejder på at løse problemet, og skriver ud med status klokken 13.00 eller når problemet er løst.

Vi beklager de gener, som fejlen måtte være skyld i.

27-02-2023, kl. 09:50

LØST: AutoDesktop kan ikke starte op

Systemerne er nu oppe at køre igen.

Vi beklager de gener, som fejlen har været skyld i.

27-02-2023, kl. 09:25

AutoDesktop kan ikke starte op

Der er i øjeblikket driftsforstyrrelser i AutoDesktop. Vi arbejder på at finde årsagen og løse problemet.

Vi skriver ud med status klokken 10.00 eller når problemet er løst.

Vi beklager de gener, som fejlen måtte være skyld i.

01-02-2023, kl. 15:00

LØST: Toyota-brugere har udfordringer med Ordrelisten 

Genstart og opdatér AutoDesktop, så virker tilbudsåbningen via Ordrelisten igen.

01-02-2023, kl. 14:00

Toyota-brugere har udfordringer med Ordrelisten 

Hvis et tilbud åbnes direkte fra Ordrelisten i AutoDesktop, vil det ikke være muligt at redigere i dette tilbud.

Vi forventer at udgive en rettelse lidt senere i dag, der løser dette.

I mellemtiden kan tilbuddet i stedet åbnes direkte fra Tilbudslisten, hvor det fint kan redigeres.

06-01-2023, kl. 15:05

LØST: Problemer med at uploade video i AutoDesktop på PC og APP

Der er nu igen hul igennem til vores video-løsning via AutoDesktop.

Vi beklager de gener det har medført.

06-01-2023, kl. 14:40

Problemer med at uploade video i AutoDesktop på PC og APP

Det er i øjeblikket ikke muligt at uploade nye videoer på annoncer via AutoDesktop. Man kan fortsat slette gamle.

Vi beklager meget og arbejder på sagen.

15-12-2022, kl. 12:00

Løst: Problemer med integrationen til Bilinfo

Efter en opdatering af billedeuploaderen hos Bilinfo burde fejlen med “-3” være løst.

14-12-2022, kl. 9:50

Nybilspriser er ikke opdateret i AutoDesktop

Nybilspriser fra DBI IT har ikke været tilgængelige og er derfor ikke blevet opdateret i AutoDesktop.
Vi er i kontakt med DBI IT og opdaterer nybilspriserne, så snart det er muligt.

Vi beklager de gener, som fejlen er skyld i.
Vi skriver ud igen, når der er nyt i sagen.

12-12-2022, kl. 14:14

LØST: Vores telefoner er nede

Vores telefoner virker igen.

12-12-2022, kl. 11:44

Vores telefoner er nede

Grundet nedbrud hos TDK kan vi lige nu ikke kontaktes på vores hovednummer samt direkte numre hos ansatte.

Vi henviser derfor til mail eller vores alternative hovednummer tlf. 78769399

6-12-2022, kl. 15:44

LØST problemer med AutoDesktop-login og hastighed

Vores udviklere har nu løst problemet og AutoDesktop kører igen.
Vi beklager udfaldet mange gange og er i fuld gang med at undersøge, hvordan vi sikrer os, at problemet ikke opstår igen.

Skulle du mod forventning fortsat opleve problemer, så kontakt vores support på tlf. 88826260 eller mail support@autoit.dk 

6-12-2022, kl. 10:56

Fortsat problemer med AutoDesktop-login og hastighed

Flere kunder oplever fortsat problemer med at logge ind i AutoDesktop og generelle hastighedsproblemer i programmet.
Vores udviklere arbejder på højtryk for at løse problemet.

Vi beklager de gener, som fejlen er skyld i.

6-12-2022, kl. 10:56

LØST: Problemer med AutoDesktop-login og hastighed

Problemet er løst og AutoDesktop kører igen.

6-12-2022, kl. 9:45

Problemer med AutoDesktop-login og hastighed

Flere kunder oplever i øjeblikket problemer med at logge ind i AutoDesktop og generelle hastighedsproblemer i programmet.
Vores udviklere arbejder på højtryk for at løse problemet.

Vi beklager de gener, som fejlen er skyld i.

24-11-2022, kl. 11:50

Delvist løst: Problemer med integrationen til Bilinfo

Problemet med at overføre nye annoncer fra AutoDesktop til Bilinfo/Bilbasen er løst.
Der kan dog fortsat opleves en fejlkode 3 i forbindelse med overførsel på enkelte annoncer, som der fortsat kigges ind i.

Er der data som mangler at blive opdateret på Bilbasen, så bør det blive opdateret igen efter en ny rettelse på bilen i AutoDesktop eller ved at bilen overføres til Bilbasen helt på ny.

Vi skriver igen, når der er nyt i sagen.  

24-11-2022, kl. 11:15

Problemer med integrationen til Bilinfo

Vi oplever at man bliver mødt af en fejlbesked, når der forsøges at overføre biler fra AutoDesktop til Bilinfo. Ligeledes bliver heller ikke alle ændringer, som foretages i AutoDesktop, sendt over til Bilinfo.

Både vores, samt Bilinfos udviklere, er igang med at kigge på problemet.

Vi skriver igen, når der er nyt i sagen.  

20-11-2022, kl. 08:00

Nybilspriser er ikke opdateret i AutoDesktop

Nybilspriser fra DBI IT har ikke været tilgængelige og er derfor ikke blevet opdateret i AutoDesktop.
Vi er i kontakt med DBI IT og opdaterer nybilspriserne, så snart det er muligt.

Vi beklager de gener, som fejlen er skyld i.
Vi skriver ud igen, når der er nyt i sagen.  

18-11-2022, kl. 11:00

LØST: Problemer med Estimatic 

Estimatic kører igen.
Vi beklager mange gange de gener, som udfaldet var skyld i.

18-11-2022, kl. 08:00

Problemer med Estimatic 

Vi oplever her til morgen problemer med Estimatic.
Vores udviklere arbejder på højtryk for at løse problemet. Vi skriver ud, så snart vi ved mere.

Vi beklager de gener, som fejlen er skyld i.

06-10-2022, kl. 15:45

LØST: Periodiske fejl med Digital Signatur i AutoDesktop

Der er netop udgivet en ny version af AutoDesktop, som retter fejlen, med Digital Signatur.

Genstart din AutoDesktop for at hente den nyeste version.

Vi bekalger meget de gener det har medført!

06-10-2022, kl. 14:20

Periodiske fejl med Digital Signatur i AutoDesktop

Der kan forekomme en fejl ved oprettelse af digitale signaturer hvor der refereres til “Version 1.0.0”.

Vi er i fuld gang med at finde en løsning på problemet og opdaterer på vores driftsside, når det er løst.

14-12-2022, kl. 12:00

Nybilspriser er opdateret i AutoDesktop

Nybilspriser fra DBI IT er nu tilgængelige og er blevet opdateret i AutoDesktop.
For at få adgang til de opdaterede priser, bedes du genstarte AutoDesktop.

Har du nybilstilbud liggende fra i dag, bør du åbne dem og gemme dem igen for at sikre, at prisen er opdateret.

Vi beklager de gener, som fejlen var skyld i.

14-12-2022, kl. 9:50

Nybilspriser er ikke opdateret i AutoDesktop

Nybilspriser fra DBI IT har ikke været tilgængelige og er derfor ikke blevet opdateret i AutoDesktop.
Vi er i kontakt med DBI IT og opdaterer nybilspriserne, så snart det er muligt.

Vi beklager de gener, som fejlen er skyld i.
Vi skriver ud igen, når der er nyt i sagen.

12-12-2022, kl. 14:14

LØST: Vores telefoner er nede

Vores telefoner virker igen.

12-12-2022, kl. 11:44

Vores telefoner er nede

Grundet nedbrud hos TDK kan vi lige nu ikke kontaktes på vores hovednummer samt direkte numre hos ansatte.

Vi henviser derfor til mail eller vores alternative hovednummer tlf. 78769399

6-12-2022, kl. 15:44

LØST problemer med AutoDesktop-login og hastighed

Vores udviklere har nu løst problemet og AutoDesktop kører igen.
Vi beklager udfaldet mange gange og er i fuld gang med at undersøge, hvordan vi sikrer os, at problemet ikke opstår igen.

Skulle du mod forventning fortsat opleve problemer, så kontakt vores support på tlf. 88826260 eller mail support@autoit.dk 

6-12-2022, kl. 10:56

Fortsat problemer med AutoDesktop-login og hastighed

Flere kunder oplever fortsat problemer med at logge ind i AutoDesktop og generelle hastighedsproblemer i programmet.
Vores udviklere arbejder på højtryk for at løse problemet.

Vi beklager de gener, som fejlen er skyld i.

6-12-2022, kl. 10:56

LØST: Problemer med AutoDesktop-login og hastighed

Problemet er løst og AutoDesktop kører igen.

6-12-2022, kl. 9:45

Problemer med AutoDesktop-login og hastighed

Flere kunder oplever i øjeblikket problemer med at logge ind i AutoDesktop og generelle hastighedsproblemer i programmet.
Vores udviklere arbejder på højtryk for at løse problemet.

Vi beklager de gener, som fejlen er skyld i.

Oplever du driftsforstyrrelser?

Oplever du driftsforstyrrelser er du velkommen til at kontakte vores support via formularen nedenfor eller kontakte os på 88826062.