Driftsstatus

Planlagte og akutte driftsforstyrrelser

Her finder du information om aktuelle driftsforstyrrelser

11-06-2024, kl. 08:50

LØST: Problemer med tilbud i AutoDesktop

AutoDesktop kører igen stabilt.

Vi beklager meget den gene det er været for alle brugerne!

11-06-2024, kl. 08:25

Problemer med tilbud i AutoDesktop

Vi oplever desværre i øjeblikket at tilbud af alle typer kan give fejlbeskeder i programmet. Det gælder både nye tilbud der skal oprettes samt eksisterende, som skal åbnes.

Vi beklager meget de udfordringer det giver!

18-04-2024, kl. 12:00

LØST: Driftsproblemer med AutoDesktop

AutoDesktop kører igen stabilt. Vi følger det nøje i den nærmeste tid for at sikre at driften fortsætter med at være stabil.

Vi beklager igen de gener det har givet ude i forretningerne.

18-04-2024, kl. 11:35

Driftsproblemer med AutoDesktop

Vi oplever i øjeblikket fejl flere forskellige steder i AutoDesktop. Det skyldes problemer med en server.

Der arbejdes på fuld kræft for at løse udfordringerne.

Vi beklager meget de udfordringer, som det giver!

17-04-2024, kl. 11:15

LØST: Udfordringer med Jyffi og TFS løsningerne i AutoDesktop

Begge løsninger har nu stabil drift igen.

17-04-2024, kl. 10:55

Udfordringer med Jyffi og TFS løsningerne i AutoDesktop

Det er i øjeblikket ikke muligt at ansøge finansieringer eller printe dokumenter vedr. Jyffi og TFS’ finansieringsløsninger.

Der arbejdes på en løsning hos Jyffi/TFS, og vi giver en opdatering, så snart der er nyt i sagen.

 

22-02-2024, kl. 10:50

LØST: AutoDesktop kan fryse ved opstart

Vi udgav en går en rettelse til AutoDesktop, som løste problemet.

Løsningen har nu været testet i tilpas lang tid til at vi er sikre på at det er løst.

Vi beklager det ekstra tidsforbrug denne fejl har medført.

 

20-02-2024, kl. 11:05

AutoDesktop kan fryse ved opstart

Vi oplever desværre i øjeblikket at nogle brugere har problemer med at start AutoDesktop op.
Den “fryser” typisk mens der nederst i AutoDesktop står “Aktiviteter hentet…” eller “Køretøjer hentet…”

Løsningen på kort sigt, vil være at nulstille din AutoDesktop cache.
Tryk på “Hjælp” og “Nulstil cache”. AutoDesktop vil herefter lukke ned. Åben det igen herefter.

Vi arbejder på at finde årsagen til fejlen og rette den hurtigst muligt.

Vi beklager det ekstra tidsforbrug dette medfører.

 

08-02-2024, kl. 14:25

Ustabilitet på EasyBooking

EasyBooking kører igen ustabilt hvis man har integration til Dracar. Vi er i dialog med Keyloop omkring en løsning.

Vi beklager selvfølgelig udfordringerne.

 

08-02-2024, kl. 13:35

LØST: Ustabilitet på EasyBooking

EasyBooking kører nu igen hos alle brugerne.

Vi beklager selvfølgelig udfordringerne, som har været i dag.

 

08-02-2024, kl. 13:20

Ustabilitet på EasyBooking

Vi oplever desværre i øjeblikket at Easybooking kører ustabilt og har lange svartider.

Der arbejdes på at få driften stabiliseret igen, hurtigst muligt.

Vi beklager selvfølgelig udfordringerne.

 

Oplever du driftsforstyrrelser?

Oplever du driftsforstyrrelser er du velkommen til at kontakte vores support via formularen nedenfor eller kontakte os på 88826260.