Driftsstatus

Planlagte og akutte driftsforstyrrelser

Her finder du information om aktuelle driftsforstyrrelser

20-06-2022, kl. 14:00

LØST: Netværksudfald på alle ydelser
Det er forbindelse til alle vores ydelser og services igen, herunder AutoDesktop, biltorvet.dk, forhandlerhjemmesider, Estimatic og autoit.dk.

Tak til alle, der har skrevet ind og gjort os opmærksomme på udfordringen.

Oplever du mod forventning fortsat, at der er problemer, så kontakt support@autoit.dk.

Vi beklager udfaldet mange gange.

 

20-06-2022, kl. 13:20

Netværksudfald på alle ydelser

Vi oplever i øjeblikket netværksudfald, som påvirker forbindelsen til alle vores ydelser, herunder AutoDesktop, biltorvet.dk, forhandlerhjemmesider, Estimatic og autoit.dk.

Sammen med vores hostingcenter arbejder vi på højtryk for at få forbindelsen etableret. Vi beklager de gener, som udfaldet er skyld i.

Vi giver besked, så snart der er nyt i sagen.

10-06-2022, kl. 14:10

LØST: Problemer hos Keyloop påvirker EasyBooking

Alle EasyBooking løsninger virker nu igen som de skal.

10-06-2022, kl. 08:40

Fortsat: Problemer hos Keyloop påvirker EasyBooking

Keyloop oplever fortsat fejl hos enkelte forhandlere, men det skulle virke igen for de fleste.

08-06-2022, kl. 11:00

Problemer hos Keyloop påvirker EasyBooking

Keyloop oplever i øjeblikket problemer, som påvirker EasyBooking hos nogle forhandlere. Problemet betyder, at nogen forhandlere vil opleve, at EasyBooking ikke kan finde nogen ledige værkstedstider. Keyloop er på sagen. Vi giver besked, så snart vi har ny status.

25-05-2022, kl. 12:50

Løst: Problemet med opslag i Bilbogen

Løsningen kører nu normalt igen. 

24-05-2022, kl. 09:55

Fortsat: Problemet med opslag i Bilbogen

Problemerne er fortsat ikke løst og tinglysning.dk arbejder på højttryk for at løse problemerne.

Vi har desværre ikke modtaget et tidsestimat.

 

23-05-2022, kl. 16:20

Fortsat: Problemet med opslag i Bilbogen

Problemerne er fortsat ikke løst og det forventes ikke at være løst i dag.
Vi håber det bliver løst til i morgen, men giver en opdatering i morgen tidlig.

23-05-2022, kl. 11:10

Fortsat: Problemet med opslag i Bilbogen

Problemerne er fortsat ikke løst og vi er i dialog med tinglysning.dk.

23-05-2022, kl. 10:25

Problemet med opslag i Bilbogen

Grundet udforringer hos tinglysning.dk, virker opslag i Bilbogen ikke, på nuværende tidspunkt, i AutoDesktop.

Vi er blevet lovet en ny melding senest kl. 11:05.

20-05-2022, kl. 14:30

Service på AutoVision

Vitec skal i denne weekend flytte deres servere og har bedt os kontakte de af vores kunder, som benytter AutoVision. Flytningen betyder, at Vitec gennemfører et servicevindue på AutoVision og dertilhørende servere, integrationer og services.

Servicevinduet vil være gældende i følgende tidsrum:
Fredag den 20. maj klokken 16:00 til og med lørdag d. 21. maj.

AutoDesktop påvirkes 
Vitecs servicevindue påvirker AutoVision-integrationen til AutoDesktop.
Det vil være muligt at benytte AutoDesktop i begrænset omfang, men funktioner tilknyttet Autovision vil ikke virke, som fx afslut tilbud, opdatering af kundeinfo og biloplysninger.

Data går tabt
Benytter du AutoVision-afhængige funktioner i AutoDesktop under servicevinduet, vil data gå tabt, da det ikke sker nogen eftersynkronisering.

Oplever du driftsudfordringer efter flytningen?
Hvis du oplever driftsudfordringer med AutoVision efter servicevinduet, skal du give Vitec besked via linket nedenfor.

https://www.vitecsoftware.com/da/produktomrade/datamann/support/

Auto IT bistår med ekstra beredskab, hvis Vitecs flytning påvirker AutoDesktop uhensigtsmæssigt.

22-04-2022, kl. 18:00

LØST: Problemer med nummerpladeopslag

Driften er nu igen normal.

22-04-2022, kl. 13:00

Problemer med nummerpladeopslag

Vi oplever i øjeblikket problemer med at opslag på nummerplader og køretøjer, kan fejle, eller tange lang tid. Problemerne rammer både AutoDesktop og webservices, som benytter dette opslag.

Vi beklager de gener, som fejlen medfører og arbejder på at løse problemerne hurtigst muligt.

 

11-04-2022, kl. 11:00

Vi oplever i øjeblikket, at Estimatic kører ustabilt pga. problemer hos SKAT (DMR). Vi er på sagen og giver besked, så snart, der er nyt. Tidshorisont pt. ukendt.

Vi beklager de gener, som fejlen medfører.

 

10-04-2022, kl. 09:40

Kære bruger af AutoDesktop, 
Forbindelsen mellem Jyske Finans og Toyota Financial Services (TFS) i AutoDesktop er etableret igen. 

Vi beklager de gener, som fejlen var skyld i. 

 

09-04-2022, kl. 17:00

Kære bruger af AutoDesktop,

Vi oplever i øjeblikket problemer med forbindelsen mellem Jyske Finans og Toyota Financial Services (TFS) i AutoDesktop. 
Det betyder, at du pt. ikke kan arbejde med tilbud i AutoDesktop, hvor der er tilknyttet TFS som finansieringsløsning.

Jyske Finans og TFS arbejder på højtryk for at løse problemet. Vi giver besked, så snart der er nyt i sagen og senest klokken 10.00. 

Vi beklager de gener, det medfører. 

23-05-2022, kl. 11:10

Fortsat: Problemet med opslag i Bilbogen

Problemerne er fortsat ikke løst og vi er i dialog med tinglysning.dk.

23-05-2022, kl. 10:25

Problemet med opslag i Bilbogen

Grundet udforringer hos tinglysning.dk, virker opslag i Bilbogen ikke, på nuværende tidspunkt, i AutoDesktop.

Vi er blevet lovet en ny melding senest kl. 11:05.

20-05-2022, kl. 14:30

Service på AutoVision

Vitec skal i denne weekend flytte deres servere og har bedt os kontakte de af vores kunder, som benytter AutoVision. Flytningen betyder, at Vitec gennemfører et servicevindue på AutoVision og dertilhørende servere, integrationer og services.

Servicevinduet vil være gældende i følgende tidsrum:
Fredag den 20. maj klokken 16:00 til og med lørdag d. 21. maj.

AutoDesktop påvirkes 
Vitecs servicevindue påvirker AutoVision-integrationen til AutoDesktop.
Det vil være muligt at benytte AutoDesktop i begrænset omfang, men funktioner tilknyttet Autovision vil ikke virke, som fx afslut tilbud, opdatering af kundeinfo og biloplysninger.

Data går tabt
Benytter du AutoVision-afhængige funktioner i AutoDesktop under servicevinduet, vil data gå tabt, da det ikke sker nogen eftersynkronisering.

Oplever du driftsudfordringer efter flytningen?
Hvis du oplever driftsudfordringer med AutoVision efter servicevinduet, skal du give Vitec besked via linket nedenfor.

https://www.vitecsoftware.com/da/produktomrade/datamann/support/

Auto IT bistår med ekstra beredskab, hvis Vitecs flytning påvirker AutoDesktop uhensigtsmæssigt.

22-04-2022, kl. 18:00

LØST: Problemer med nummerpladeopslag

Driften er nu igen normal.

22-04-2022, kl. 13:00

Problemer med nummerpladeopslag

Vi oplever i øjeblikket problemer med at opslag på nummerplader og køretøjer, kan fejle, eller tange lang tid. Problemerne rammer både AutoDesktop og webservices, som benytter dette opslag.

Vi beklager de gener, som fejlen medfører og arbejder på at løse problemerne hurtigst muligt.

 

11-04-2022, kl. 11:00

Vi oplever i øjeblikket, at Estimatic kører ustabilt pga. problemer hos SKAT (DMR). Vi er på sagen og giver besked, så snart, der er nyt. Tidshorisont pt. ukendt.

Vi beklager de gener, som fejlen medfører.

 

10-04-2022, kl. 09:40

Kære bruger af AutoDesktop, 
Forbindelsen mellem Jyske Finans og Toyota Financial Services (TFS) i AutoDesktop er etableret igen. 

Vi beklager de gener, som fejlen var skyld i. 

 

09-04-2022, kl. 17:00

Kære bruger af AutoDesktop,

Vi oplever i øjeblikket problemer med forbindelsen mellem Jyske Finans og Toyota Financial Services (TFS) i AutoDesktop. 
Det betyder, at du pt. ikke kan arbejde med tilbud i AutoDesktop, hvor der er tilknyttet TFS som finansieringsløsning.

Jyske Finans og TFS arbejder på højtryk for at løse problemet. Vi giver besked, så snart der er nyt i sagen og senest klokken 10.00. 

Vi beklager de gener, det medfører. 

Oplever du driftsforstyrrelser?

Oplever du driftsforstyrrelser er du velkommen til at kontakte vores support via formularen nedenfor eller kontakte os på 88826062.