Her finder du information om aktuelle driftsforstyrrelser
15-09-2023, kl. 13:25
LØST: Periodisk ustabilitet i AutoDesktop
Vi har rullet en række ændringer ud i vores databaser, som har fået AutoDesktop til at køre meget mere stabilt. Der vil fortsat være skærpet overvågning af programmet, så vi sikrer os at det fortsat kører stabilt. Dog anser vi udfordringerne for at være løst.
Vi beklager selvfølgelig meget de gener det medfører i de dage hvor optimeringerne har fundet sted.
13-09-2023, kl. 09:45
Periodisk ustabilitet i AutoDesktop
Der foregår i øjeblikket en optimering af vores databaser til AutoDesktop. Det kan desværre give nogle kortvarige udsving i stabiliteten i AutoDesktop, mens det står på.
Vi gør alt hvad vi kan for at det skal påvirke brugerne mindst muligt og vi forventer at de sidste optimeringer er afsluttet ved ugens udgang.
Når optimeringer er færdigudrullet vil vi igen opdatere driftssiden.
Vi beklager selvfølgelig meget de gener det medfører i dagligdagen.
29-08-2023, kl. 07:45
LØST: “Opret”-knap ikke trykbar ved dublettjek
Knappen virker nu igen efter hensigten.
Vi beklager de gener det har medført!
24-08-2023, kl. 16:20
“Opret”-knap ikke trykbar ved dublettjek
Vi oplever desværre i øjeblikket at “Opret”-knappen ikke altid er trykbar under dublettjekket.
Det er dog muligt at gøre knappen trykbar blot ved at stille sig på et felt (fx Fornavn) og fx lave et mellemrum.
Vi forventer at en løsning på dette problem vil blive rette i en udgivelse mandag.
24-08-2023, kl. 15:30
LØST: Problemer med at overføre Mercedes-køretøjer fra AutoDesktop til Dracar
Det er nu muligt igen at oprette/afslutte biler/tilbud fra AutoDesktop mod Dracar, hvor en Mercedes indgår.
Vi beklager meget de gener det har medført.
24-08-2023, kl. 10:45
Problemer med at overføre Mercedes-køretøjer fra AutoDesktop til Dracar
Ved oprettelse af brugt Mercedes på billisten eller i forbindelse med afslutning af tilbud, hvor en Mercedes står som byttebil eller i rent indkøb, er der opstået en fejl, så det ikke er muligt at tilføje “Modellinie”.
Tilbuddet kan derfor ikke afsluttes eller køretøjet oprettes på Billisten i AutoDesktop.
Vores udviklere arbejder på at løse fejlen, og vi forventer det snart er kørende igen.
Vi beklager ulejligheden.
06-07-2023, kl. 11:15
LØST: Funktionen til at uploade videoer i AutoDesktop og AutoDesktop App virker ikke på nuværende tidspunkt.
Uploade af videoer virker igen.
Vi beklager ulejligheden
03-07-2023, kl. 12:40
Afspilning af allerede uploadede videoer er ikke påvirket.
Vi er i fuld gang med at fejlfinde, og der skrives ud, når funktionen virker igen.
Vi beklager ulejligheden
29-06-2023, kl. 09:40
Alle udfordringer blev løst. Hjemmesider midt på dagen og de resterende omkring kl. 18.
Årsagen var problemer hos vores leverandør, som står for vores serverdrift.
Systemerne er testet her til morgen og alt ser ud til at køre korrekt igen.
Vi beklager selvfølgelig meget, til de brugere og forhandlere, som har været påvirket af udfaldene.
28-06-2023, kl. 12:05
Vi oplever, at nogle har problemer med at åbne tilbud og se afgifter.
Der kan også opstå komplikationer, når man vil nulstille sit kodeord.
Der arbejdes på at løse problemerne.
28-06-2023, kl. 10:20
Vi oplever i øjeblikket netværksudfordringer som påvirker Estimatic samt en række forhandlerhjemmesider.
Vi arbejder på højtryk for at få det hele op at køre igen.
Oplever du driftsforstyrrelser?
Oplever du driftsforstyrrelser er du velkommen til at kontakte vores support via formularen nedenfor eller kontakte os på 88826260.